فلسفه ی استفاده از قفل فرمان

قفل فرمان یک روش نسبتاً مقرون به صرفه برای جلوگیری از قربانی شدن در سرقت خودرو است.

قفل های فرمان بر بازار دستگاه های ضد سرقت تسلط دارند و دلیل خوبی هم دارد. آنها نه تنها به عنوان یک عامل بازدارنده برای دزدان احتمالی عمل می کنند، بلکه اقدامات امنیتی واقعی را برای جلوگیری از سرقت وسیله نقلیه شما ارائه می دهند.

یک نمونه از قفل فرمان های موجود در بازار قفل فرمان مدل روداشبوردی ست که به قفل فرمان صلیبی هم معروف است.

قفل صلیبی یکی از قابل مشاهده ترین دستگاه های بازدارنده سرقت خودکار برای جلوگیری از سرقت خودروست. که بر روی فرمان و بالای داشبورد نصب می شود. قفل داشبوردی با مکانیزم قوی و طراحی منحصر به فرد با کلید متقاطع مناسب برای اکثر فرمان ها، همچنین برای فرمان های دارای کیسه هوا که در چند ثانیه نصب و برداشته میشود.

فرمان را غیرفعال می کند. دستگاه ضد سرقت جمع و جور و حملی آسان که به طور مستقیم روی فرمان قرار می گیرد. قوی و محکم و یک راه ساده برای افزایش امنیت سرقت است.

قفل فرمان روداشبوردی

قفل جهانی روی داشبورد فرمان برای جلوگیری از خودرو

گیره قفل فرمان روداشبوردی به شکل T-Bar ما در اطراف قسمت گرد فرمان که قسمت پایینی قفل تکیه داده است. و آن را در جای خود روی داشبورد ثابت می کند. این سیستم به طور قابل توجهی ایمن تر است. و با یک لایه لاستیکی که داخل گیره را می پوشاند، به مرور زمان از ایجاد خط و خش روی فرمان شما جلوگیری می کند. استفاده آسان با یک سیستم قفل که می تواند در عرض چند ثانیه با کلیدهای منحصر به فرد ارائه شده قفل و باز شود. دارای دهانه فنری مخصوص که نصب این قفل فرمان T-Bar را تا حد امکان ساده می کند.

دلیل انتخاب قفل فرمان روداشبوردی

سر قفل خودرو از طراحی تلسکوپی برخوردار است که می تواند با ضخامت های مختلف فرمان سازگار شود. و حتی در صورت وجود روکش فرمان به راحتی قفل می شود. مناسب برای اکثر خودروها / SUV / ون.

قفل فرمان از فولاد سخت شده و آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است، بنابراین پنجه فرمان می تواند به اندازه کافی محکم باشد. قفل از جنس برنج است که بسیار بادوام است.

قفل فرمان داشبوردی طراحی ساده و ساختار معقولی دارد. پنجه های فرمان بالا و پایین می توانند فرمان را قفل کنند که جمع آوری و جداسازی سریع و آسان است.

قفل فرمان روداشبوردی قابل تنظیم است. این قفل ایمنی خودرو برای اکثر وسایل نقلیه و خودروها مناسب است. دستگاه ضد سرقت واضح است و به سارقان اجازه می دهد تا سرقت را رها کنند

قفل فرمان روداشبوردی

مزایا

  • بازدارنده محسوس که از چرخش چرخ جلوگیری می کند
  • آستر نرم از خراشیدگی فرمان جلوگیری می کند
  • طراحی جمع و جور و سبک – استفاده و ذخیره آسان
  • در چند ثانیه نصب و برداشته شد
  • ساختار فولادی قوی و مستحکم
  • قفل سنگین
  • مناسب برای خودروهای خانگی و تجاری از جمله: ماشین ها وانت موتورخانه ها کامیون ها تراکتورها وسایل نقلیه بازیابی
  • رنگ زرد چشمگیر بازدارنده تر برای دور نگه داشتن دزد است.

کاربرد قفل فرمان صلیبی به شکلی است؟

به لطف بازوهای مفصلی و ابعاد راحت‌تر آن، می‌توان آن را در اطراف یکی از پره‌های فرمان قرار داد. و امنیت آن را بیشتر کرد زیرا دزد باید فرمان را 3 بار برش دهد. روی پره و داشبورد قرار گرفته است از بیرون امن تر و قابل مشاهده تر است. علاوه بر این، هنگامی که آن را روی پره قرار می دهید، فرمان 90 یا 180 درجه می چرخد. به این معنی که چرخ های جلو دیگر مستقیم به جلو نیستند، و فشار دادن ماشین به مکان دیگری یا بارگیری آن را دشوارتر می کند.

قفل فرمان روداشبوردی

دستورالعمل نصب

قفل کردن

کلید را وارد کنید و در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. اکنون گیره باز شده و فک ها به طور خودکار باز می شوند. اکنون می توان کلید را حذف کرد.

قفل را در بالای فرمان با بازو روی داشبورد قرار دهید

گیره را در اطراف فرمان به هم فشار دهید و از نزدیک ترین تناسب ممکن فک ها به چرخ اطمینان حاصل کنید و در عین حال مراقب باشید که آسیب نبیند.

باز کردن قفل

کلید را وارد کرده و در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا قفل گیره باز شود، فک های گیره باز می شوند از فرمان بردارد.

مغزی بکار رفته در قفل فرمان صلیبی

مغزی گرد

این نوع جز سیلندرهای قدیمی محسوب می شود. طرز قرارگیری ساچمه ها ریزو بصورت دورانی داخل مغزی قرار دارند و قابل رویت هستند. هر ابزاری را نمی توان وارد مغزی کرد. چون دسترسی به ساچمه ها و برهم زدن نظم قرارگیری آنها سخت می باشد و همین امر زمان را برای سارق به درازا می کشاند.

قفل فرمان صلیبی با مغزی گرد