placeholder

سنسور والف یا والو

سنسور والف یا والو یک سوپاپ حسگر در هر تایر فشار تایر را کنترل می کند. و فشار کم یا…
placeholder

واشر درب سوپاپ

واشر درب سوپاپ با ایجاد یک مهر و موم محکم بین موتور و درپوش سوپاپ، که معمولاً از لاستیک، پلاستیک…
placeholder

فولی سر دینام

فولی دینام روی یک شفت قرار گرفته است که بوسیله ی یاتاقان ها یا بوش ها آن را نگه داشته…
placeholder

فیلتر گیربکس

فیلتر گیربکس اتوماتیک یک جزء ضروری در حفظ سلامت و کارایی سیستم انتقال خودرو است. این فیلتر برای به دام…
placeholder

سنسور جرمی یا هواکش

سنسور جریان جرمی یا هواکش (MAF) سنسوری است که برای تعیین میزان جریان جرمی هوای ورودی به یک موتور احتراق…
placeholder

زنجیر تایم

این یک زنجیر بلند و فلزی است که میل بادامک و میل لنگ موتور را هماهنگ نگه می دارد. میل…
placeholder

لنت ترمز

نت ترمز انرژی جنبشی خودرو را از طریق اصطکاک به انرژی حرارتی تبدیل می کند. هنگامی که ترمزها به صورت…
placeholder

قفل فرمان روداشبوردی

فلسفه ی استفاده از قفل فرمان قفل فرمان یک روش نسبتاً مقرون به صرفه برای جلوگیری از قربانی شدن در…
سیستم قفل فرمان

قفل فرمان

وقتی نوبت به قفل فرمان می رسد، به چیزی نیاز دارید که زمان بیشتری به سارقان بدهد و نامحسوس بودن…
دستمال نانو بوتنی

دستمال نانو خودرو

دستمال نانوفیبر پارچه تمیزکننده ای است که با استفاده از فناوری نانو ساخته می شود. این دستمال که از ماده…
تعویض به موقع شمع ها

تعویض به موقع شمع ها

شمع ها یک عایق هستند که بخش مهمی از موتور احتراق داخلی خودرو را تشکیل می دهند. آنها به سرسیلندری…
رنگ روغن ترمز

رنگ روغن ترمز

مایع ترمز و اهمیت آن چیست؟ روغن ترمز یک مایع هیدرولیک است. هنگامی که روی پدال ترمز را فشار می…